Monday, May 18, 2009

Sesi Suai Kenal Ahli

Salam hormat, setelah memikirkan banyak perkara semalam, kami memikirkan bahawa sesi yang pertama yang bakal diadakan adalah sesi suai kenal. Memandangkan ada antara ahli yang mengenali hanya melalui alam maya, maka saya akan adakan sesi ini terlebih dahulu. Sesi bersama editor akan menjadi sesi aktiviti kami yang kedua.

Tarikh : 28 Jun 2009 (ahad)
Venue : KL Sentral

p/s : Kepada mereka yang ingin menyertai perjumpaan ini, mohon sekali lagi mendaftarkan diri di kotak komen. Mohon maaf atas ketidakselesaan entri sebelum ini. Harap maklum.

8 comments:

Kaseh Esmiralda May 19, 2009 at 4:11 AM  

ler~ dah tukar port pula ke Abg Khar?

tp xpelah... Kaseh ok je... asal jgn buat lepas bulan 7 dah lah... orang dah takde dah...

farahusain May 19, 2009 at 6:07 AM  

saya pun ok dgn aktiviti tu..date & venue pun sangatlah ok..dekat sikit dgn rumah.. :)

Jue May 19, 2009 at 6:21 AM  

ok setuju.....Kaseh...ayat akhir itu semacam je bunyinya...huhuhu

Kaseh Esmiralda May 19, 2009 at 8:23 AM  

Agak2 sket Jue... Kaseh takde kat selangor je... tapi masih wujud di alam maya ni...

LeaQistina May 19, 2009 at 5:14 PM  

Hola wat semua,

akhirnya. Setelah lama menantikan respon2 daripada kengkawan semua... Hehe...

Respon Lea sama je mcm aktiviti yang dicadangkan sblm ni. Ikutkan hati mmg nk join tp Lea kena tgk dulu keadaan. Bimbang ada yang menghalang. So, kalau tak jadi join nnt Lea bg tau kemudian k...

~LeaQistina

Khar,  May 19, 2009 at 5:26 PM  

Kaseh, Jue, Lea, Farah - penting kita bersuai kenal untuk mempermudahkan kerja kita kelak. Mudah2an diizinkan Allah untuk aktiviti pertama ini.

Nia Arissa May 19, 2009 at 8:03 PM  

pada nia insyaallah...jika tiada aral... sampai la nia nanti...

Khar May 28, 2009 at 2:19 AM  

Nia - daftarlah dengan segera!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tentang AVA :

001916007-V (daftar perniagaan)

C-00-7, Blok C, Jln CU 1/A
Taman Cheras Utama,
56000 Kuala Lumpur,
Cheras.

Legal Disclaimer :

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian atau bentuk daripada tulisan, foto dan artikel di sini perlu mendapat izin daripada Agensi Villa Aksara dengan makluman melalui emel atau di ruang komen entri. Dan sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan atau foto tersebut dari blog ini. Terima kasih.
(BLOG INI DIBUKA PADA 11 MEI 2009)

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP