Friday, September 11, 2009

Selamat Menyambut Syawal 2009


Salam syawal kepada rakan ahli AVA dan panel editor dan pengunjung. Sempena bulan syawal yang bakal menjelang, pihak kami memohon ampun dan maaf kepada semua. Moga-moga syawal yang membawa keberkatan dan rahmat di sepanjang kehidupan kita, amin. Kepada ahli-ahli, aktiviti penulisan hendaklah senantiasa tekal. Kepada mereka yang masih belum menghantar cerpen, silalah berbuat demikian dengan seberapa segera. Kepada mereka yang mempunyai tajuk baru dan sudah ada progres, sila maklumkan kepada AVA melalui emel. AVA mendoakan moga-moga grup ini akan kekal sampai bila-bila dan mendapat kerjasama daripada ahli-ahli yang budiman.

4 comments:

Camellia MK (Maria Kajiwa) September 12, 2009 at 9:01 AM  

Amin. Salam Syawal juga buat Encik Khar serta pihak AVA yang lainnya. Mohon maaf juga jika terdapat salah silap. Juga kepada sesama ahli AVA yang lain. Selepas hari raya, ada rezeki kita berjumpa.

Ilmar Imia September 13, 2009 at 6:41 PM  

Selamat hari raya. Maaf zahir batin pasal skrg takde masa nk wat manuskrip coz bz nk kejar deadline utk keje ofis. Blk umah pun kne wat keje..huhu..insyaAllah pas raya baru sambung wat manuskrip!

Farahusain September 13, 2009 at 7:58 PM  

Salam Aidilfitri saya ucapkan buat AK, rakan editor AVA dan semua teman-teman AVA yang lain. Mohon maaf ya kalau saya ada terkasar bahasa atau tersilap kata selama perkenalan kita ni. Buat AK, terima kasih atas segala tunjuk ajar dan nasihat-nasihat berguna yang AK berikan selama ini. Saya pun doakan AVA ni akan kekal hendaknya... :)
Selamat Hari Raya & Maaf Zahir dan Batin

Khar,  September 13, 2009 at 8:02 PM  

MK - Salam syawal kembali.

Ilmar - Kena cargas! Kena buat keputusan, bukan alasan. :)

Farah - Salam aidil fitir kembali. Duit raya takda?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tentang AVA :

001916007-V (daftar perniagaan)

C-00-7, Blok C, Jln CU 1/A
Taman Cheras Utama,
56000 Kuala Lumpur,
Cheras.

Legal Disclaimer :

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian atau bentuk daripada tulisan, foto dan artikel di sini perlu mendapat izin daripada Agensi Villa Aksara dengan makluman melalui emel atau di ruang komen entri. Dan sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan atau foto tersebut dari blog ini. Terima kasih.
(BLOG INI DIBUKA PADA 11 MEI 2009)

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP