Tuesday, January 12, 2010

Berasmaradana Dengan Alam

Bebaskan aku!

Cari makan bro ...

stanza sepi sekeping hati

Aku mencari sesuatu ... Kaukah itu wahai Kekasih?

Diva nya aku, layan ...

Cerita Kaseh tentang Bengkel Penulisan Skrip Drama

9 comments:

Khar,  January 12, 2010 at 9:12 AM  

Sepagi menjejak dan memburu ilham di Taman Burung, menarik!

farahusain January 12, 2010 at 6:01 PM  

Burung yang merah tu menakutkan!
Kalau saya jadi ikan dalam kolam tu dah buat 100m sprint bila nampak burung tu. heheh...

Neddo January 12, 2010 at 6:07 PM  

superb shots!! nanti kalau saya buat filem, amik AK jadi cinematographer.. haha

Khar January 12, 2010 at 6:14 PM  

Farah - hahaha, nama burung merah tu Sekendi Merah atau Scarlet Ibis.

Neddo - hehehe, bodoh2 je tu ambil gambar. Tapi nak ambil gambar burung merah tu terpaksa pergi sampai tepi kolam ooo, kalau tergelincir memang kuyuplah!

Kaseh Esmiralda January 13, 2010 at 4:08 AM  

gambar terakhir yg ala2 diva tu tetiba je bagi inspirasi pada Kaseh... hehehe~ best ni kalau buat cite...

Putri Lily January 13, 2010 at 6:38 PM  

Kaseh, nak buat cerita puteri korea yg mengembangkan sayapnya ke? Hehehe...

Lihat pada gambar2 tu Lily dapat agak mana jantan mana betina. Yang burung kakatua (foto pertama) dan burung merak (foto kelima) tu betina sebab betulnya posing bila Khar petik gambarnya. Yang lain tu menjeling je... :)

~Putri Lily~

Anonymous,  January 13, 2010 at 9:09 PM  

P.L : taklah... xmainlah puteri korea... kaseh kan ada dunia sendiri dlm novel2 kaseh...

salahlah PL... merak tu jantan. merak betina xboleh kembangkan ekor dia camtu. sbb merak jantan gunakan ia utk memikat merak betina.

-kaseh esmiralda-

Putri Lily January 14, 2010 at 1:59 AM  

hehe... saja nak usik. Igt tak perasan. :)

~Putri Lily~

Ridh-One January 14, 2010 at 10:56 PM  

serasa saya ingin melebarkan sayap lalu terbang bebas melihat gambar-gambar ini... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tentang AVA :

001916007-V (daftar perniagaan)

C-00-7, Blok C, Jln CU 1/A
Taman Cheras Utama,
56000 Kuala Lumpur,
Cheras.

Legal Disclaimer :

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian atau bentuk daripada tulisan, foto dan artikel di sini perlu mendapat izin daripada Agensi Villa Aksara dengan makluman melalui emel atau di ruang komen entri. Dan sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan atau foto tersebut dari blog ini. Terima kasih.
(BLOG INI DIBUKA PADA 11 MEI 2009)

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP