Wednesday, December 2, 2009

Pendaftaran Ahli AVA secara online - Mulai 2010

Penyertaan adalah terbuka kepada semua!


Juga kepada rakan-rakan ahli AVA, diminta untuk membuat pendaftaran semula secara online. Kali ini saya memperbaharui sedikit pada borang tersebut untuk tujuan rekod dan simpanan AVA. Memandangkan pendaftaran secara begini akan memudahkan khalayak, maka AVA mengambil inisiatif untuk melakukannya, selaras dengan perkembangan IT yang semakin pesat.


Begitu juga, diumumkan bahawa yuran keahlian untuk 2010 dinaikkan sedikit bagi tujuan aktiviti AVA pada masa akan datang. Lazimnya satu persatuan atau pertubuhan yang mahu bergerak, perlu ada dana sendiri juga sekiranya berlaku sebarang perkara yang tak diduga. Saya memohon maaf andainya ia menimbulkan rasa tidak selesa dan beban kepada rakan-rakan ahli AVA.

:: SAYA BERHARAP BENAR AGAR AHLI AVA YANG TELAH BERDAFTAR AGAR MENDAFTAR SEKALI LAGI. HARAP MAKLUM.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tentang AVA :

001916007-V (daftar perniagaan)

C-00-7, Blok C, Jln CU 1/A
Taman Cheras Utama,
56000 Kuala Lumpur,
Cheras.

Legal Disclaimer :

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian atau bentuk daripada tulisan, foto dan artikel di sini perlu mendapat izin daripada Agensi Villa Aksara dengan makluman melalui emel atau di ruang komen entri. Dan sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan atau foto tersebut dari blog ini. Terima kasih.
(BLOG INI DIBUKA PADA 11 MEI 2009)

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP