Friday, October 2, 2009

Manuskrip Then There Was Damian

Ini merupakan buah tangan dari rakan ahli AVA yang memakai nama pena Neddo atau Nadia Khan. Sementara menantikan manuskrip berbahasa Melayunya ditokok tambah dan diperbaiki, manuskrip berbahasa Inggeris yang lama siap ini AVA hantarkan ke Alaf21 yang sememangnya menerbitkan novel dalam bahasa Inggeris. Marilah kita sama-sama memanjatkan doa, mudah-mudahan ia melepasi tembok penilaian Alaf dan dapat diterbitkan dengan jayanya, amin, amin, amin ya rabbal alamin.

Mudah-mudahan dengan berita ini dapat menghangatkan lagi semangat kita untuk menyiapkan manuskrip yang masih terbengkalai di dalam PC atau komputer riba kita.







* Kulit luar ini hanya hiasan dan rekaan semata-mata

2 comments:

Neddo October 3, 2009 at 7:31 AM  

Terima kasih banyak-banyak!! =) InsyaAllah semoga semuanya berjalan dengan lancar. Eh, macam menarik pulak kulit luar ni... hehe...

Khar,  October 4, 2009 at 6:21 PM  

Sama-sama, insyallah kita doakan diterbitkan, amin...

Kulit luar tu eksyen aje tu Ned.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tentang AVA :

001916007-V (daftar perniagaan)

C-00-7, Blok C, Jln CU 1/A
Taman Cheras Utama,
56000 Kuala Lumpur,
Cheras.

Legal Disclaimer :

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian atau bentuk daripada tulisan, foto dan artikel di sini perlu mendapat izin daripada Agensi Villa Aksara dengan makluman melalui emel atau di ruang komen entri. Dan sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan atau foto tersebut dari blog ini. Terima kasih.
(BLOG INI DIBUKA PADA 11 MEI 2009)

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP