Saturday, February 26, 2011

Temubual Dari Menara Gading : UiTM

Pengendali AVA bersama tiga pelajar UiTM

Hari ini AVA dikunjungi oleh tiga orang pelajar UiTM yang berlatarbelakangkan 'Pengurusan Acara/Majlis' (Event Management) untuk menemubual. Jam 11 pagi kami berjumpa di IYC, Cheras memandangkan lokasi itu ada mudah dan sedikit privasi. Persoalan adala sekitar bagaimana AVA kerja-kerja awalan dan perjalanan AVA dalam mengendalikan acara-acara yang melibatkan bengkel. Selain itu, mereka juga datang ke rumah untuk melihat sendiri pejabat AVA yang berkonsepkan SOHO (Small Office Home Office), yakni bekerja dari rumah sebagai bukti temubual mereka.

Terima kasih diucapkan kepada Fatehah, Shahira dan Wanie kerana menembual serta mempercayai kredibiliti AVA. Meskipun AVA hanyalah syarikat berskala kecil, namun kepercayaan yang diberikan oleh mereka adalah sangat besar. Bertambah manis apabila Bengkel Wartawan Ekspres dihadiri oleh peserta yang dihantar oleh LKIM. Ini merupakan satu penghargaan yang sangat besar AVA; juga merupakan suatu permulaan yang baik untuk tahun 2011.

Terima kasih kepada pelajar-pelajar UiTM dan LKIM.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tentang AVA :

001916007-V (daftar perniagaan)

C-00-7, Blok C, Jln CU 1/A
Taman Cheras Utama,
56000 Kuala Lumpur,
Cheras.

Legal Disclaimer :

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian atau bentuk daripada tulisan, foto dan artikel di sini perlu mendapat izin daripada Agensi Villa Aksara dengan makluman melalui emel atau di ruang komen entri. Dan sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan atau foto tersebut dari blog ini. Terima kasih.
(BLOG INI DIBUKA PADA 11 MEI 2009)

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP