Tuesday, July 20, 2010

Sorotan Bengkel Asas Fotografi 18 Julai 2010

Bengkel asas fotografi untuk sesi teori tidaklah begitu lama, memandangkan bengkel ini lebih melibatkan akviti sesi 'tembak-menembak' di luar kelas, jadi AVA selaku penganjur sangat berpuashati dengan hasil yang ditunjukan oleh para perserta. Komitmen dan kesungguhan perserta tergambar sama ada di dalam kelas mahupun di luar kelas. Tambahan pula, pembimbing, Sdr Zaidee serta pembantunya, Sdr Asme memperlihatkan mutu bimbingan yang tidak dapat dinafikan lagi.

Ini menambahkan lagi semangat perserta (juga pihak AVA). Di sini, diperturunkan beberapa keping gambar terbaik hasil bengkel tersebut. Selain dari itu, perserta juga dijemput secara rasmi oleh AVA untuk hadir ke sesi Bengkel Gendang Silat yang akan diadakan pada 30-31 Oktober untuk sesi 'tembak foto' dan mempertajamkan lagi ilmu yang diperolehi dalam kelas.

Gambar-gambar di bawah tidak diubahsuai apa pun. Kekal dalam keadaan asal, kecuali saiz yang dikecilkan untuk dimuatkan di sini :

Cerita Anazkia semasa bengkel, klik sini.

1 comments:

Anazkia July 20, 2010 at 10:46 PM  

Aku nak upload lambat sangat ler :((

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tentang AVA :

001916007-V (daftar perniagaan)

C-00-7, Blok C, Jln CU 1/A
Taman Cheras Utama,
56000 Kuala Lumpur,
Cheras.

Legal Disclaimer :

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian atau bentuk daripada tulisan, foto dan artikel di sini perlu mendapat izin daripada Agensi Villa Aksara dengan makluman melalui emel atau di ruang komen entri. Dan sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan atau foto tersebut dari blog ini. Terima kasih.
(BLOG INI DIBUKA PADA 11 MEI 2009)

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP