Thursday, January 14, 2010

Lagukan Senandung AVA

".... Untuk itu, saya bergabung dengan pihak Astaka Villa Aksara (AVA), sebuah badan kecil yang bercita-cita besar. Hasrat murni AVA ialah melahirkan pengarang dan menyalurkan karya-karya yang baik kepada penerbit yang betul. Ini disebabkan ada beberapa calon pengarang yang kecewa apabila manuskripnya tertolak, sedangkan ada kemungkinan manuskrip tersebut dikirimkan ke penerbit yang tidak sesuai. AVA cuba mengambil peranan tersebut. Peranan saya hanyalah sebagai pembimbing dan penasihat dalam hal-hal hak cipta pengarang."

Ini adalah sedutan artikel yang dicuplik dari blog Pn Nisah Hj Haron. Untuk membaca artikel penuh, sila klik sini. Untuk makluman rakan-rakan ahli AVA, beliau adalah ahli kehormat AVA yang dilantik melalui persetujuan dan perbincangan pengurusan, seawal-awal penubuhan AVA. Terima kasih kepada beliau kerana sudi menulis artikel ini di blog Nisah Haron Online.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tentang AVA :

001916007-V (daftar perniagaan)

C-00-7, Blok C, Jln CU 1/A
Taman Cheras Utama,
56000 Kuala Lumpur,
Cheras.

Legal Disclaimer :

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian atau bentuk daripada tulisan, foto dan artikel di sini perlu mendapat izin daripada Agensi Villa Aksara dengan makluman melalui emel atau di ruang komen entri. Dan sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan atau foto tersebut dari blog ini. Terima kasih.
(BLOG INI DIBUKA PADA 11 MEI 2009)

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP