Tuesday, June 21, 2011

Perhimpunan & Konvensyen Penulis, Hari Ilmu Negeri Selangor 2011




Venue : SACC, Shah Alam

State : Selangor
Date : 26 June 2011
Admission : by registration before 26 June 2011

Keterangan : Mengumpulkan dan mempertemukan penulis-penulis dari pelbagai peringkat seperti penulis buku profesional mahupun amatur, kolumnis, wartawan, penulis bebas, penulis buku teks, dan bloggers. Bakal berlangsung pada 26 Jun 2011. Para penulis akan turut memberikan pendapat, idea dan impian dalam bentuk penulisan, bertemakan "Selangor Negeri Idaman, Maju, Sejahtera dan Berkebajikan", bagi pengisian Buku Mega Perdana. Program yang bakal berlangsung ini adalah kesinambungan dari Gerakan Menulis Perdana yang telah dicatatkan buat pertama kali oleh Duli Yang Maha Mulia Sultan Sharafuddin Idris Shah Alhaj Ibni Almarhum Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah Alhaj, Sultan dan Yang Dipertuan Negeri Selangor pada 26 Jun 2010.

Perhimpunan Penulis pada 26 Jun 2011, Hari Ilmu Negeri Selangor , yang bakal mengumpulkan dan mempertemukan penulis-penulis dari pelbagai peringkat seperti penulis buku profesional maupun amatur, kolumnis, penulis bebas, penulis buku teks, bloggers.

How to register?
1. Fill Registeration Form A : http://pestabukuselangor.my/docs/Borang-A-B-Penulis.pdf
2. Kemuka salinan mukadepan karya pilihan sendiri bersaiz A4
3. Follow this Form B :
http://pestabukuselangor.my/docs/Borang-A-B-Penulis.pdf Tulis esei yang bertajuk :” Selangor Negeri Maju, Idaman, Sejahtera dan Berkebajikan ” pada 26/6/2011 atau sebelum

Link : http://pestabukuselangor.my/

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tentang AVA :

001916007-V (daftar perniagaan)

C-00-7, Blok C, Jln CU 1/A
Taman Cheras Utama,
56000 Kuala Lumpur,
Cheras.

Legal Disclaimer :

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian atau bentuk daripada tulisan, foto dan artikel di sini perlu mendapat izin daripada Agensi Villa Aksara dengan makluman melalui emel atau di ruang komen entri. Dan sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan atau foto tersebut dari blog ini. Terima kasih.
(BLOG INI DIBUKA PADA 11 MEI 2009)

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP